به پیشخوان الکترونیک شهرداری شمشک دربندسر خوش آمدید
راهنمای استفاده از پیشخوان و فرم ها دانلود راهنمای استفاده از پیشخوان الکترونیک دانلود فرم ثبت درخواست مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده
- تصویر سند مالکیت
- مدارک شناسایی مالک (درصورت وکیل داشتن برگه وکالت محضری و مدارک شناسایی وکیل)
- کروکی ثبتی (در صورت تک برگی بودن سند مالکیت نیاز به کروکی ثبتی نمی باشد)
مراحل ثبت استعلامات از طریق پیشخوان
- دریافت نامه استعلام از ادارات گاز/ آب / بانک و …
- مراجعه به وب سایت شهرداری
- ورود به پیشخوان ارباب رجوع
- تکمیل فرم مربوطه و آپلود تصویر نامه استعلام ( اصل نامه را تا زمان دریافت پاسخ استعلام نزد خود نگاه دارید)
- ثبت درخواست و دریافت شماره نامه و شماره پیگیری از طریق پیامک
- سیر مراحل قانونی و اطلاع رسانی هر مرحله از طریق پیامک
- درصورتی که نیاز به تشکیل پرونده یا تکمیل مدارک باشد از طریق پیام به شما اعلام میگردد تا به شهرداری مراجعه نمایید .
- اتمام مراحل پاسخ استعلام و اطلاع رسانی از طریق پیامک جهت مراجعه به شهرداری و دریافت پایخ استعلام ( لازم به ذکر است در هنگام دریافت پاسخ استعلام اصل نامه بارگزاری شده در سامانه و مدارک هویتی الزامی میباشد )
مراحل ثبت درخواست از طریق پیشخوان
- دانلود فرم درخواست
- تکمیل فرم درخواست
- ورود به پیشخوان ارباب رجوع
- تکمیل فرم مربوطه و آپلود فرم درخواست ( اصل فرم تکمیل شده را تا زمان دریافت پاسخ استعلام نزد خود نگاه دارید)
- ثبت درخواست و دریافت شماره نامه و شماره پیگیری از طریق پیامک
- سیر مراحل قانونی و اطلاع رسانی هر مرحله از طریق پیامک
- درصورتی که نیاز به تشکیل پرونده یا تکمیل مدارک باشد از طریق پیام به شما اعلام میگردد تا به شهرداری مراجعه نمایید .
- اعلام وقت بازدید از طریق پیامک
- اتمام مراحل درخواست و اطلاع رسانی از طریق پیامک جهت مراجعه به شهرداری و دریافت پاسخ درخواست ( لازم به ذکر است در هنگام دریافت پاسخ اصل فرم بارگزاری شده در سامانه، اسناد مالکیت، در صورت وکیل بودن وکالت نامه و مدارک هویتی الزامی میباشد )